ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ده تا از مغذی‌ ترین مواد غذایی و خوراکی در جهان کدام است ؟

ده تا از مغذی‌ ترین مواد غذایی در جهان

شاید مشت مشت خوردن مولتی ویتامین در روز، راه خوبی برای تزریق برخی از مواد مغذی به سیستم بدن‌تان باشد اما بیایید با آن روبرو شویم – خوردن مواد غذایی واقعی خیلی مفرح‌تر از بلعیدن مولتی ویتامین‌هاست. اگر ترکیب درستی از مواد غذایی را انتخاب کنید، جذب مواد مغذی ضروری‌ای را که بدن برای سلامت و قدرت نیاز دارد، تضمین خواهید کرد. فقط لازم است بدانید کدام مواد غذایی بیشترین مواد مغذی را در اختیارتان می‌گذارند.

  ادامه مطلب ...

چهارده روش برای کاهش وزن آسان و سریع و راحت

راحت ترین روش های کاهش وزن کدامند ؟

“عادت ماهیت خاصی دارد و هیچکس نمی‌تواند (یک‌شبه،) ترکش کند؛ این کار باید مرحله به مرحله و به صورت تدریجی انجام شود – مارک توین”

نویسنده: لیو بابوتا
بیایید روراست باشیم – وزن کم کردن راحت‌ترین کار دنیا نیست. همه‌ی تصمیمات خوبمان بی‎نتیجه‌ خواهند ماند.
همچنین، من همه نوع برنامه‌ی رژیم غذایی (از رژیم‌های مختلف با میزان کربن پایین تا «مراقبان وزن» (که در حقیقت، بد نیست)، «رژیم غذایی ماهیچه‌های شکم»، «لاغری سریع»، کالری پایین، چربی کم و غیره) و نیز، تعداد زیادی از برنامه‌های ورزشی را هم امتحان کرده‌ام. باور کنید. سفارش غذا

طی چند سال اخیر، تلاش‌هایم برای کاهش وزن با شکست رو به رو شده‌اند، چون تلاش کرده‌ام که چیزی را بیابم که برایم مفید واقع شود. اخیرا، فکر می‌‌کنم که مفاهیم نسبتا ساده‌ای به ذهنم رسیده که حداقل، برای من، واقعا مؤثر واقع می‌شوند.
به منظور کاهش وزن، می‌توانم کمی راه را باز کنم. بیشتر این مفاهیم یکسانند، اما در حین امتحان برنامه‌ی غذایی، دارم چیزی را گزارش می‌‌کنم که برای خودم مفید و مؤثر واقع شده است. بگذارید دوباره با شما روراست باشم: حتی باوجود مفاهیم زیر، کاهش وزن آسان نخواهد بود. اما حداقل، این ابزار تاحدودی، کمی کار را آسان‌تر و ساده‌تر خواهند کرد و واقعا مؤثر واقع می‌شوند. طی چند ماه گذشته، پانزده پوند وزن کم کرده‌ام؛ این نه یک کاهش وزن سریع، بلکه، کاهشِ وزنِ سالمی تلقی می‌شود.

 سفارش غذا برای شرکتها ادامه مطلب ...

خوراکی هایی که از سرطان دهانه رحم جلوگیری میکنند و موجب بهبودی میشون

۵ غذای عالی برای کمک به پیشگیری از سرطان دهانهٔ رحم

بیایید سر اصل مطلب برویم. ابتدا، خوردن در کتاب خوردن غذا برای از پای درآوردن سرطان، نوشتهٔ جی. رابرت هَتِریل، رتبهٔ اول را دارد، پس اگر بخواهیم دربارهٔ پیشگیری از سرطان دهانهٔ رحم صحبت کنیم، احتمالا باید با خوردن شروع کنیم. و نه به میزان غذایی که می‌خوریم بلکه به بهترین غذاهایی که می‌توانیم برای بیشینه کردن مقاومت بدن در برابر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، عامل اصلی سرطان دهانهٔ رحم، بخوریم، خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

چرا ژاپنی ها چاق نمیشوند ؟ راز لاغری ژاپنی ها چیست؟

یکی از تعجب‌انگیزترین چیزها دربارهٔ سفر من به ژاپن این بود که همهٔ ژاپنی‌ها لاغر بودند. من دائماً به خانواده‌ام می‌گفتم، «هیچ ژاپنی چاقی وجود ندارد!» البته، این مطلب کاملاً درست نیست. جدای از کشتی‌گیران سومو، برخی از ژاپنی‌های چاق هم وجود دارند اما دست کم، من در سفر دو هفته‌ایم در توکیو، به سختی ژاپنی چاقی دیدم.

 

ادامه مطلب ...