ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

انواع غذا های چینی و معرفی فهرست خوراک های لذیذ و خوشمزه چینی

آیا با انواع غذا های چینی آشنایی دارید ؟

امروزه غذا های چینی، نه تنها در رستوران های این کشور، بلکه در بسیاری از رستوران های کشور های آسایی و حتی اروپایی، با سبک های مختلفی تهیه و عرضه می شوند. برای مثال در کشور خودمان یعنی ایران هم، تعداد قابل توجهی رستوران چینی داریم که به صورت تخصصی، انواع غذا های چینی را با سبک و سیاق خاصی، تهیه و عرضه می کنند. همچنین با گسترش سامانه های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، کاربران می توانند غذای چینی مورد نظر خود را از منوی این سامانه ها انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین سفارش دهند. سفارش آنلاین غذا چینی، به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان، به آسان ترین شکل ممکن غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، غذای خوشمزه خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.  غذا های چینی در مقایسه با دیگر غذا های کشور های اروپایی و حتی آسیایی، مزه و عطر و بوی خاص خودشان را دارند. از انواع غذا های دریایی و نودل ها گرفته تا کباب ها و مرغ های خاص به همراه خوراک های مختلف، از غذای های چینی هستند که به سبک خاص خودشان تهیه و طبخ می شوند. غذا های چینی به سبک های تند، شیرین و حتی شور هم طبخ می شوند؛ در نتیجه برای سلیقه های مختلف غذایی، می توان غذای چینی پیدا کرد. در مقایسه با دیگر کشور ها در سراسر جهان، چینی ها از غذا های دریایی مثل نودل و ماکارونی با میگو، خوراک خرچنگ و غیره، بیشتر استفاده می کنند. همچنین چینی ها سبک خاص خود را برای طبخ غذا های دریایی دارند. این غذا ها به سه مدل خام، نیم پز و کاملا پخته عرضه می شوند که هر کدام طعم خاص خودشان را دارند. از انواع غذا های خوشمزه و معروف چینی می توان به خورش مرغ و اسفناج چینی، ماکارونی با میگو، خوراک بره چینی، پیراشکی مرغ ساده و سس سویا، مخلوط رشته با سبزیجات چینی، مرغ کاراملی با فلفل سیاه، نودل سبزیجات و غیره اشاره کرد.

ماکارونی با میگو ، غذای چینی متفاوت

ماکارونی با میگو یکی از غذا های خوشمزه چینی است که در اصل یک جور غذای دریایی به حساب می آید. ماکارونی با میگو از قارچ، روغن، پیاز سرخ شده، سیر، فلفل قرمز، آرد ذرت، سس سویا، ماکارونی و میگو تشکیل شده است. این غذای خاص چینی، مزه نسبتا تندی دارد و ادویه های این غذا، عطر و بوی خاصی به ماکارونی با میگو چینی بخشیده اند. در نظر داشته باشید که به کمک سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون، تنها با چند کلیلک، می توانید از منوی رستوران های مختلف چینی، غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، غذای خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

غذا های چینی

خوراک بره چینی

بره چینی از خوراک های محبوب چینی ها است که در بیشتر رستوران های چینی در سراسر جهان تهیه و طبخ می شود. خوراک بره چینی از گوشت مغز ران گوساله، سس سویا، سس لوبیا، سیر، تخم مرغ، آرد ذرت، روغن، پیاز به همراه فلفل و نمک تهیه می شود. خوراک بره چینی بیشتر با دورچین سبزیجات سرو می شود و گوشت هایش به صورت تکه ای طبخ می شوند. در نظر داشته باشید که به کمک سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون، تنها با چند کلیلک، می توانید از منوی رستوران های مختلف چینی، غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، غذای خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

!!! انواع غذا های چینی و معرفی فهرست خوراک های لذیذ و خوشمزه چینی

نودل سبزیجات غذای محبوب چینی

نودل سبزیجات از معروف ترین غذاهای چینی است که امروزه به یکی از وعده های غذایی اصلی بیشتر مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. نودل سبزیجات از نودل تخم مرغی، روغن کنجد، روغن مایع، سیر خرد شده، قارچ اسلایس شده، برگ های ریز اسفناج، سس سویا، پیازچه خرد شده به همراه نمک و ادویه چینی تشکیل شده است. نودل سبزیجات یکی از سلام ترین غذا های چینی است که ارزش غذایی بسیار زیادی هم دارد. در نظر داشته باشید که به کمک سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون، تنها با چند کلیلک، می توانید از منوی رستوران های مختلف چینی، غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، غذای خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

انواع-غذای-چینی

خورش مرغ و اسفناج چینی

ایرانی ها در درست کردن خورش ها بسیار مشهور هستند؛ خورش هایی مثل قورمه سبزی، بادمجان، کرفس و بسیاری موارد دیگر از خورش های مشهور ایرانی هستند. چینی ها هم مثل ایرانی ها، خورش های خاص با مزه های متفاوتی دارند. یکی از این خورش ها مرغ و اسفناج چینی است که طعم بسیار خاص و متفاوتی در مقایسه با دیگر خورش ها دارد. خورش مرغ و اسفناج چینی از مرغ، سیر خرد شده، سرکه، سس سویا، برگ ریحان، فلفل تند تازه، روغن بادام زمینی و نمک دریا تشکیل شده است. طعم تندی در این خورش خوشمزه کاملا غالب است. در نتیجه اگر به دنبال یک خورش تند با مزه خاص هستید؛ خورش مرغ و اسفناج چینی گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید .

انواع-غذای-چینی