ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

سفارش آنلاین غذا | سفارش اینترنتی غذا | سفارش غذا در تهران و کرج

با سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون اینترنتی غذا سفارش دهید

به گزارش سرویس سفارش غذا آنلاین ریحون : امروزه بازار شرکت های «استارت‌آپ»  بسیار داغ شده است؛ در نتیجه بر خلاف دهه‌ی گذشته، شاهد استارت‌آپ‌های زیادی با ایده‌ها و سازوکار‌های مختلف هستیم. به‌طور کلی، استارت‌آپ‌ها از ایده‌های جدید همراه با سرمایه گذاری کم یا زیاد تشکیل می‌شوند. از سوی دیگر، استارت‌آپ‌هایی هم هستند که با استفاده از خوراک آماده، (یک شرکت از قبل تاسیس شده به‌همراه بودجه‌ی مناسب) استفاده کرده و وارد بازار کشور می‌شوند.

سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون را بهتر بشناسید  ریحون یک سامانه‌ی سفارش آنلاین غذا است که حدود ۳ سال پیش، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است. پایه و سازوکار اصلی ریحون بر مبانی فن‌آوری یا همان «تک بیس» (Tech Base) است؛ بدین معنا که محور اصلی حرکت رو به جلوی این شرکت، بر اساس نو‌آوری، خدمات آنلاین و فن‌آوری های روز دنیا است.

بر خلاف تعداد قابل توجهی از استارت‌آپ‌های حال حاضر، ریحون فعالیت خود را از صفر و بدون هیچ نوع پشتیبانی از قبل تعیین شده آغاز کرده است؛ به طوری که این شرکت با سرمایه‌ی شخصی کار خود را آغاز کرده و از شرکت‌های نیمه‌آماده برای آغاز فعالیت‌اش استفاده نکرده است.

ریحون، متفاوت‌تر از همیشه

در حوزه‌ی فعالیت ریحون، یعنی سفارش آنلاین غذا، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دیگری هم در حال فعالیت هستند؛ در نتیجه اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر کاربری شکل بگیرد، این است که تفاوت اصلی ریحون با دیگر شرکت ها در چیست؟
به طور کلی، ریحون به سه المان بسیار مهم تاکید دارد؛ این سه المان شامل اهمیت به تجربه‌ی کاربری و محصول، خدمات مشتریان و کمک به توسعه و پیشرفت دیگر رستوران‌ها است. ریحون به کمک تیم پشتیبانی، شبکه‌ی اجتماعی و حتی بازاریابی، تجربه و نظر‌های مشتریان را جمع‌آوری کرده و با استفاده از نکته‌های آنها، همواره در بهبود عمل‌کرد خود در این حوزه و نزدیک‌تر شدن نحوه‌ی سرویس‌دهی به سلیقه‌ی کاربران‌اش تلاش می‌کند. از سوی دیگر، تیم گسترده‌ی خدمات مشتریان، به صورت شبانه‌روزی در حال بررسی و پیگیری مشکلات و پاسخگویی به سوال‌های مشتریان عزیز ریحون یا همان ریحونی‌ها هستند؛ چراکه رضایت مشتریان، از رکن‌های اصلی این سازمان بوده و تاثیر مستقیم بر نحوه‌ی عمل‌کرد این سامانه‌ی بزرگ در حوزه‌ی سفارش آنلاین غذا دارد.

سفارش آنلاین غذا-غذا-سفارش آنلاین

با ریحون پیشرفت کنید!

المان سوم پایه و سازوکار ریحون، کمک به توسعه و پیشرفت دیگر رستوران‌ها است. ریحون با تهیه و تولید ویدیو های نقد و بررسی از غذا‌های رستوران‌های سطح شهر و همچنین معرفی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به کاربران ریحون، کمک به بهتر دیده شدن رستوران‌ها می‌کند. گفتنی است که این فعالیت در کنار تولید سرگرمی برای مخاطب‌های این سامانه، به پیشرفت، گسترش و بهتر دیده شدن دیگر کسب و کار ها و رستوران‌های شهر کمک می کند. در نتیجه می‌توان گفت که ریحون در کنار یک سامانه‌ی سفارش آنلاین غذا ، یک شرکت بازاریابی هم به حساب می‌آید؛ چراکه به کمک ریحون، بسیاری از سازوکارها می‌تواند پیشرفت چشمگیری در حوزه‌ی فعالیت خود داشته باشند.

ریحون و کل کشور در آینده‌ی نه‌چندان دور

برنامه‌ریزی توسعه و گسترش خدمان ریحون برای آینده، بسیار دقیق طراحی و تنظیم شده است. این سازمان در حال حاضر قابلیت سرویس به سراسر شهر تهران به همراه شهر ری و دماوند و همچنین سفارش غذا در کرج را دارد؛ اما این پایان راه نیست، چراکه این سازمان قصد دارد تا در آینده‌ای بسیار نزدیک، بتواند به کل استان‌ها و شهر‌های کشور، با کیفیت مطلوب، سرویس سفارش آنلاین غذا را به بهترین شکل ممکن ارایه دهد. با ریحون، سر در آسمان‌ها و پا روی زمین داشته باشید.