ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

تخفیف رستوران | رستوران های تخفیف دار تهران کدامند ؟

رستوران های تخفیف دار تهران کدامند ؟

به طور کلی، روزانه رستوران های زیادی در سطح شهر، تخفیف های ویژه ای را برای مناسبت های خاص و حتی معمولی برای مشتری های­شان در نظر می ­گیرند. تخفیف رستوران گاهی به شکل کم شدن قیمت یک یا چند غذا یا از سوی دیگر در بعضی مواقع به صورت درصدی از کل مبلغ فاکتور کم می­شوند.

حالا سوال اینجاست که تخفیف رستوران های تهران و حتی دیگر شهر های ایران تا چه زمانی پا بر جا هستند؛ در بیشتر مواقع رستوران ها با تبلیغ در شبکه های اجتماعی یا بولتن های کاغذی، تخفیف های ویژه و حتی معمولی خود را به مشتریان اعلام می­کنند؛ برای مثال می­ توان به رستوران های تهران با موسیقی زنده، رستوران های سنتی تهران و رستوران های لوکس تهران اشاره کرد که در بیشتر مواقع، تخفیف های خاصی برای مشتریان خود دارند.

یکی از راه های پیدا کردن رستوران های تخفیف دار تهران، جستجو در گوگل یا مراجعه به سایت تخفیفان است؛ چرا که این سامانه آنلاین، روزانه انواع رستوران ها در سراسر شهر را با میزان تخفیف های متفاوت به کاربران معرفی می ­کند. همچنین از طریق همین سایت می ­توان رستوران مورد نظر را انتخاب و برای سفارش غذا و مراجعه حضوری، بن تخفیف دریافت کرد. در ادامه مطلب می خواهیم چند تا از رستوران های تخفیق دار تهران را به شما معرفی کنیم.  

تخفیف رستوران اجاق باشی

رستوران نام آشنای اجاق باشی، در شهرک غرب، بلوار فرحزادی واقع شده است. این رستوران ایرانی طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد. از غذا های این رستوران می­ توان به انواع کباب ها اشاره کرد. نکته بسیار جالب در مورد اجاق باشی این است که روی هر میز سلف کباب وجود دارد؛ بدین معنا که شما می توانید خودتان کباب مورد نظر را انتخاب و خودتان هم آن را به شکل مورد علاقه­تان بپزید؛ گفتنی است که اجاق باشی، تنها رستوران در سطح شهر است که این قابلیت جالب و جذاب را به کاربرانش ارایه می­ دهد. در نظر داشته باشید که به طور کلی رستوران های تخفیف دار زیادی در سطح شهر وجود دارد که به کمک سامانه ­های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، می­ توان آنها را به آسانی و در کمترین زمان به ­صورت آنلاین سفارش داد.

رستوران-تخفیف-دار-تهران

تخفیف رستوران دیدنی ها

رستوران بین المللی دیدنی ها، یک فضای بسیار آرام و جذاب دارد. از ویژگی های اصلی رستوران دیدنی ها، می­توان به ۴ پارت موزیک زنده اشاره کرد. به طور کلی موزیک زنده تاثیر بسیار زیادی روی بیشتر شدن لذت میل کردن غذا دارد. از منوی غذای این رستوران می­توان به انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب ها و دیگر غذا های سنتی اشاره کرد. همچنین آب میوه های طبیعی، انواع دلستر و دیگر نوشیدنی های جذاب، از موارد اصلی منوی رستوران بین المللی دیدنی ها هستند. این رستوران هموراه تخفیف های ویژه ای تا سقف ۵۰ درصد، برای مشتری های خود دارد. در نظر داشته باشید که به طور کلی رستوران های تخفیف دار زیادی در سطح شهر وجود دارد که به کمک سامانه ­های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، می ­توان آنها را به آسانی و در کمترین زمان به ­صورت آنلاین سفارش داد.

رستوران-تخفیف-دار-تهران

تخفیف رستوران ، هتل بلوط

هتل بلوط، در منطقه ولنجک، خیابان یمن واقع شده است. این هتل در کنار طراحی بسیار زیبا و سرویس مناسب، شروع یک صبح دل انگیز را برای شما به ارمغان می آورد؛ چراکه این هتل، هر روز در فضای باز و سرپوشیده، به کمک یک بوفه کامل و شگفت ­انگیز، انواع صبحانه های خوشمزه را سرو می کند. این محیط دوست داشتنی، در کنار فضای ویژه پارکینک برای مراجعه کنندگان، تخفیف های ویژ‌ه‌ای هم برای مشتریان خود دارد. از منوی صبحانه این هتل می­توان به صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی و موارد دیگر اشاره کرد. در نظر داشته باشید که به طور کلی رستوران های تخفیف دار زیادی در سطح شهر وجود دارد که به کمک سامانه­ های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، می ­توان آنها را به آسانی و در کمترین زمان به­ صورت آنلاین سفارش داد.

تخفیف رستوران

تخفیف بستنی چوبیک

بستنی چوبیک جدیدترین برند بابک بختیاری است که بستنی های ویژه ایتالیایی جلاتو را عرضه می­کند. نوآوری و تولید طعم متفاوت، از ویژگی های اصلی بستنی های چوبیک است. این بستنی ها به کمک فرمولی خاص، به صورت طبیعی با چربی کم تهیه و تولید می شوند. از طعم های مختلف این بستنی می­توان به هندوانه، توت فرنگی، انبه، اریو، بیسکوییت، شکلات تلخ، چیز کیک و غیره اشاره کرد. از سوی دیگر برای طرفداران شکلات، بستنی چوبیک با محتوای پسته، نوتلا، براونی و کیندر هم ارایه می شود. این بستنی فروشی خاص که در منطقه قیطریه واقع شده، تخفیف های ویژه ای برای مشتریان خود دارد. در نتیجه اگر به دنبال یک بستنی با طعم متفاوت به همراه قیمت کاملا مناسب هستید؛ بستنی چوبیک گزینه مناسبی برای شما به حساب می­آید. در نظر داشته باشید که به طور کلی رستوران های تخفیف دار زیادی در سطح شهر وجود دارد که به کمک سامانه­ های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، می­توان آنها را به آسانی و در کمترین زمان به ­صورت آنلاین سفارش داد.

رستوران-تخفیف-دار-تهران

تخفیف رستوران ، کباب ترکی باران

کباب ترکی باران در منطقه پونک، خیابان میرزا بابائی واقع شده است. باران یکی از معروف ترین کباب ترکی های تهران است. از منوی غذایی خوشمزه­‌ی این رستوران می ­توان به کباب ترکی گوشت، کباب ترکی مرغ، کباب ترکی مخلوط و کباب ترکی دنر ویژه اشاره کرد. از سوی دیگر این کبابی خوشمزه، محیط بسیار مناسبی برای نشستن و میل کردن غذا دارد. گفتنی است که کباب ترکی باران روزانه تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان خاص خود در نظر می گیرد. در نظر داشته باشید که به طور کلی رستوران های تخفیف دار زیادی در سطح شهر وجود دارد که به کمک سامانه­ های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون، می ­توان آنها را به آسانی و در کمترین زمان به ­صورت آنلاین سفارش داد.

رستوران-تخفیف-دار-تهران