ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود و کترینگ های تهران

خلاق باشید! انرژی در لباس ریحون

ریحونی­ها به کمک اینستاگرام و چند ام.او.جی، خلاقیت خود را به رخ کشیدند.

ریحون، یکی از بزرگ­ترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا در ایران، برای نزدیک­تر شدن ارتباط سازمان با «ریحونی­ها» (طرفداران این برند دوست داشتنی) اقدام به برگزاری مسابقه‌ه­ایی تحت عنوان «خلاق باشید» (Be Creative) کرد.

چگونه خلاق باشیم؟

  

شرایط شرکت مسابقه، بسیار ساده و در عین حال جذاب بود؛ به طوری که شرکت کننده‌­گان تنها با ترکیب کردن عکس خودشان با emoji ها، یک عکس خلاقانه شبیه به غذا تولید کردند. بعد از تولید عکس ترکیبی، کاربران عکس­هایشان را در استوری یا پست اصلی اینستاگرام به همراه هشتگ­‌های «ریحون_بازه» و «خلاق_باشید» به اشتراک گذاشته تا بتوانند در مسابقه‌­ی جذاب ریحون شرکت کنند. نکته جالب­تر این که کاربران با تگ کردن @reyhonia، ۱۰ هزارتومان اعتبار ریحون هدیه گرفته و در قرعه کشی اصلی شرکت داده شدند.

چگونه برنده­‌ی خلاق باشیم؟

عکس های ارسالی کاربران، توسط تیم ریحون ارزیابی شده و کسانی که قوانین کلی را به درستی رعایت کرده بودند، در مسابقه شرکت داده شدند. گفتنی است که هر کاربری به‌­میزان خلاقیت به کار رفته در عکس ارسالی، امتیاز لازم را از تیم ریحون دریافت کرد. از سوی دیگر صفحه­‌های تقلبی شرکت کننده در این مسابقه شناسایی و از گردونه رقابت خارج شدند. در نظر داشته باشید که عکس­های ارسالی که تابع قوانین کشور بودند، شرایط شرکت در مسابقه را پیدا کردند. یکی دیگر از نکته‌­های بسیار جالب این مسابقه جذاب این بود که تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردند؛ طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت، ۱۰ هزارتومان اعتبار هدیه دریافت کردند که این امر در نوع خود بسیار شگفت‌­انگیز است.

مسابقه‌­ی خلاق باشید، در عین سادگی قوانین مشخصی برای خود داشت. از قوانین کلی مسابقه می­‌توان به مواردی مثل داشتن حداقل ۱۰۰ فالور فعال در صفحه‌­ی رسمی و از سوی دیگر داشتن تاریخ انقضاء برای کدهای تخفیف دریافتی اشاره کرد.

خلاقیت خاص، جوایز خاص

جوایز مسابقه‌­ی خلاق باشید، به سه قسمت تقسیم شده بودند، بخش اول ارسال ۱۰ هزارتومان کد تخفیف برای تمام کسانی که در مسابقه شرکت کرده بودند؛ بخش دوم، ارسال ۱۰۰ هزارتومان اعتبار هدیه برای ۵ نفر بعد از انجام قرعه کشی؛ بخش سوم و از همه مهم تر که نکته جذاب مسابقه هم به حساب می­آید؛ شانس برنده شدن یک «ساعت هوشمند اپل» (Apple Watch) در قرعه کشی نهایی بود.

مسابقه­­‌ی خلاق باشید از تاریخ ۱۱­ام تیر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه کرد. یک هفته بعد از اتمام مسابقه، کسانی که امتیاز لازم را کسب کرده بودند، در قرعه کشی نهایی شرکت داده شدند. در ۲۵ ام تیر ماه، قرعه کشی نهایی مسابقه خلاق باشید به صورت زنده در صفحه­‌ی اینستاگرام ریحون انجام شد، و برنده خوش­‌شانس این مسابقه، یک عدد اپل واچ را با خود به خانه برد. به خاطر داشته باشید که این تنها کمپین ریحون نبوده و در گذشته کمپین های سرگرم کننده‌­­ی زیادی توسط ریحون برگزار شده است؛ همچنین به تازگی یک کمپین مشترک با دیجی کالا همراه با هزاران جایزه­‌ی شگفت­انگیز برگزار شده است. این سازمان همواره در تلاش است تا ارتباط بین ریحونی ها و سازمان نزدیک­تر شود.

پینوشت :

پیتزا

صبحانه

غذا

فست فود

رستوران