ریحون، یکی از بزرگترین سامانههای سفارش آنلاین غذا در ایران، برای نزدیکتر شدن ارتباط سازمان با «ریحونیها» (طرفداران این برند دوست داشتنی) اقدام به برگزاری مسابقههایی تحت عنوان «خلاق باشید» (Be Creative) کرد.
شرایط شرکت مسابقه، بسیار ساده و در عین حال جذاب بود؛ به طوری که شرکت کنندهگان تنها با ترکیب کردن عکس خودشان با emoji ها، یک عکس خلاقانه شبیه به غذا تولید کردند. بعد از تولید عکس ترکیبی، کاربران عکسهایشان را در استوری یا پست اصلی اینستاگرام به همراه هشتگهای «ریحون_بازه» و «خلاق_باشید» به اشتراک گذاشته تا بتوانند در مسابقهی جذاب ریحون شرکت کنند. نکته جالبتر این که کاربران با تگ کردن @reyhonia، ۱۰ هزارتومان اعتبار ریحون هدیه گرفته و در قرعه کشی اصلی شرکت داده شدند.
عکس های ارسالی کاربران، توسط تیم ریحون ارزیابی شده و کسانی که قوانین کلی را به درستی رعایت کرده بودند، در مسابقه شرکت داده شدند. گفتنی است که هر کاربری بهمیزان خلاقیت به کار رفته در عکس ارسالی، امتیاز لازم را از تیم ریحون دریافت کرد. از سوی دیگر صفحههای تقلبی شرکت کننده در این مسابقه شناسایی و از گردونه رقابت خارج شدند. در نظر داشته باشید که عکسهای ارسالی که تابع قوانین کشور بودند، شرایط شرکت در مسابقه را پیدا کردند. یکی دیگر از نکتههای بسیار جالب این مسابقه جذاب این بود که تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردند؛ طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت، ۱۰ هزارتومان اعتبار هدیه دریافت کردند که این امر در نوع خود بسیار شگفتانگیز است.
مسابقهی خلاق باشید، در عین سادگی قوانین مشخصی برای خود داشت. از قوانین کلی مسابقه میتوان به مواردی مثل داشتن حداقل ۱۰۰ فالور فعال در صفحهی رسمی و از سوی دیگر داشتن تاریخ انقضاء برای کدهای تخفیف دریافتی اشاره کرد.
جوایز مسابقهی خلاق باشید، به سه قسمت تقسیم شده بودند، بخش اول ارسال ۱۰ هزارتومان کد تخفیف برای تمام کسانی که در مسابقه شرکت کرده بودند؛ بخش دوم، ارسال ۱۰۰ هزارتومان اعتبار هدیه برای ۵ نفر بعد از انجام قرعه کشی؛ بخش سوم و از همه مهم تر که نکته جذاب مسابقه هم به حساب میآید؛ شانس برنده شدن یک «ساعت هوشمند اپل» (Apple Watch) در قرعه کشی نهایی بود.
مسابقهی خلاق باشید از تاریخ ۱۱ام تیر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه کرد. یک هفته بعد از اتمام مسابقه، کسانی که امتیاز لازم را کسب کرده بودند، در قرعه کشی نهایی شرکت داده شدند. در ۲۵ ام تیر ماه، قرعه کشی نهایی مسابقه خلاق باشید به صورت زنده در صفحهی اینستاگرام ریحون انجام شد، و برنده خوششانس این مسابقه، یک عدد اپل واچ را با خود به خانه برد. به خاطر داشته باشید که این تنها کمپین ریحون نبوده و در گذشته کمپین های سرگرم کنندهی زیادی توسط ریحون برگزار شده است؛ همچنین به تازگی یک کمپین مشترک با دیجی کالا همراه با هزاران جایزهی شگفتانگیز برگزار شده است. این سازمان همواره در تلاش است تا ارتباط بین ریحونی ها و سازمان نزدیکتر شود.
پینوشت :